Hei!


Noniinh, alkaiskohan tää blogin käyttö pian sujua x3 Toivon mukaan ja jos ei viel ihan nii ei auta muu kuin tutustua paremmin tähän ihmeelliseen maailmaan 8'D

niinh, tänään ihan normi päivä :3 On tullu kaaduttua kaverin kaa keskelle koulun pihaa, hypättyä ojaan sen seurauksena kun säikähtää autoa, purtu kieleen ja melkeen tukehuttu maitoon C: Enää puuttuu se että tapani mukaan pyörin tuolilla kunnes vdät lempat xD Taito laji sekin sinänsä C:


btw, Kigun kankaat on tilattu jotenk about viikon päästä pääsen sitäkin tekee >83


hmm. ei mulla oikein nyt mitään kummoisempaa ole tässä jaaritella xD menen itkemään sitä että en mitä luultavammin pääse matikan kokeesta läpi 8'D


oh well, see you later C;