Juu, PITKÄSTÄ aikaa taas tänne pitäs kirjotella 8>>

Anteeksi kauhiasti minu epäaktiivisuus ^^;; Ei vaan oikee oo saanu aikaseks tulla kirjottelemaan 8(

Mutta nyt.

Tukka on värjätty punaseks OuO ja rakastan sitä > u < oon jo kauan suunnitellu sitä ja VIIMEIN sain aikaseks toteuttaa sen 8)) hih.

 

 

Mutta nyt voisin oikeastaan kirjoittaa vähän ajatuksia ylös.

Ensinnäkin mua ärsyttää suuresti ihmisten asenne erillaista pukeutumistyyljä kohtaan u__u varsinkin nää emo tyylit saa paljon negatiivista kommenttia 8( Siis EMO on tyyli. ja sitä ei tuu automaattisesti yhdistää agnstaamiseen, viiltelyy ja kaikkeen tollaseen. Ihmisten päähän on vaa tuntunu kaivertuvan toi asenne, mikä on hirmu ärsyttävää. ja sitten. jos vähääkään meikkaa kajaalilla silmäm ympärykset mustiks ja käyttää tummia vaatteita saa ohtaansa emon leiman. Mua ei sinänsä haittaa vaikka mua kutsutaankin emoks. Mutta se haittaa että mua kutsutaan emoks negatiivisella asenteella emoja kohtaan >8I

HUOH. sanon minä.

Miks ei vaan vois pukeutua sillä tavalla ku ite tykkää oikeeks ja sellasiin vatteisiin mis viihtyy., ilman että saa jtn leimaa perseesee tai ohtaa u__u Ihmiset osaa olla oikeita kusipäitä, tiedetääm 8(

No ehkä tulevaisuus ois parempi. W STILL HAVE HOPE 8>>

Juu ei tässä muuta, palaillaan ^^

-RainBowNatsu kuittaa -